Wnioski o dodatek osłonowy mieszkańcy miasta Jasła mogą składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jaśle ul. Szkolna 25 w godzinach pracy Ośrodka, w terminie do 31 października 2022 r.
Jeżeli wniosek wpłynie do 31 stycznia 2022 r. wypłata dodatku zostanie zrealizowana w dwóch równych ratach, tj. do 31 marca i do 2 grudnia.
Osoby, które nie złożą wniosku do końca stycznia 2022 r., nadal będą mogły ubiegać się o wsparcie. W tym przypadku wypłata 100% dodatku zostanie zrealizowana najpóźniej do 2 grudnia 2022 r.
Wnioski można składać:
– w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu ePUAP – http://epuap.gov.pl – jako pismo ogólne do urzędu (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnione z wykorzystaniem profilu zaufanego) – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.,
– tradycyjnie (papierowo) – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r., w siedzibie MOPS Jasło I piętro w punkcie konsultacyjno – informacyjnym. Zachęcamy do wrzucania wypełnionych wniosków do urny znajdującej się na I piętrze przy punkcie konsultacyjno – informacyjnym.
Do wniosku o wypłatę dodatku osłonowego dołączyć:
Klauzulę informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych w sprawach dotyczących dodatku osłonowego.
Informuje się, że zawarte w Instrukcji wypełniania wniosku o dodatek osłonowy pola wyboru „V” i „X” oznaczają potwierdzam i zaprzeczam.